100% záruka spokojenosti s krmivy Hill's Jak to funguje?

100% záruka spokojenosti s krmivy Hill's Jak to funguje?

 

 

100% satisfaction guarantee logo
100% satisfaction guarantee logo

Společnost Hill's se zavázala používat vysoce kvalitní ingredience, které mazlíčkům poskytují správnou rovnováhu základních živin. Naše krmiva podléhají při výrobě přísným bezpečnostním normám.

 

Na všechny naše produkty nabízíme 100% záruku spokojenosti s kvalitou, konzistencí a chutí. Pokud vy nebo váš mazlíček nebudete zcela spokojeni s kvalitou, konzistencí nebo chutí jakékoliv krmiva Hill's, vrátíme vám peníze.

 

Naše 100% záruka spokojenosti se vztahuje na krmiva Hill's všech značek – Science Plan, Prescription Diet a Vet Essentials.

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Kontaktujte svého prodejce nebo veterinární kliniku a dejte jim vědět, že byste chtěli uplatnit reklamaci.
  2. Váš prodejce nebo veterinární klinika bude potřebovat výrobní kód a skladové číslo z obalu a doporučí vám, abyste produkt vrátili nebo si ponechali.
  3. Váš prodejce nebo veterinární klinika vám vrátí plnou částku nebo vám nabídne výměnu krmiva, podle toho, čemu dáváte přednost.
Signature pen
Signature pen

 

Obecně platí, že psi a kočky mají rádi rutinu a mohou vyžadovat určitou pomoc při změně stravy, zvláště pokud jsou zvyklí jíst jeden typ krmiva; je zcela normální, že mazlíčci odmítají novou výživu, když jim ji nabídnete poprvé. Změny stravy ovlivňují zvířata různými způsoby, proto je důležité řídit každou změnu opatrně. Zlatým pravidlem je zavádět nové krmivo postupně, protože jim to pomůže lépe se s novým jídlem seznámit – zvyknou si na chuť, vůni, strukturu a velikost nových granulí. Díky postupnému přechodu na nové krmivu můžete u vašeho psa nebo kočky také předejít žaludečním nevolnostem.

 

Existují okolnosti, na které se záruka nevztahuje.

 

Účinnost

Hill's záruka se nevztahuje na účinnost krmiva. Tím máme na mysli, jak dobře výživa funguje u vašeho mazlíčka. Ne všechna krmiva budou fungovat na každý problém, který může zvíře mít, proto není na dietě nic špatného (jen to není správná klinická volba), a reklamace nebude uznána.

 

Objednávka nesprávného produktu

Dále se Hill's záruka nevztahuje na chybu v objednávce. Pokud vám pro vašeho mazlíčka klinika objednala nesprávné krmivo, vrátí vám peníze nebo vám výživu vymění podle svých vlastních zásad pro vrácení zboží. V případě, že jste si objednali nesprávné krmivo, doporučujeme vám promluvit si s vaším prodejcem a zeptat se ho, zda je možné je vrátit.

 

Změna stravy

Hill’s záruku neuplatníte ani v případě přechodu na nové krmivo. Protože s krmivem není nic špatného, prostě už to není ta správná klinická volba pro vašeho mazlíčka. Máte-li nějaké neotevřené produkty, může být váš prodejce ochoten vám vrátit peníze na základě svých vlastních zásad pro vrácení zboží. Doporučujeme vám kontaktovat vašeho prodejce a zjistit, jaká jsou jeho pravidla.

Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.

Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.